logo
امروز : یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۳
[ شناسه خبر : ۷۹۸۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
مدیرکل صدا و سیمای استان زنجان خبرداد

تدارک ویژه صدا و سیمای مرکز زنجان در هفته دولت/ مستند فاخر «دستاورد» و «بر مدار شتاب» از شبکه اشراق پخش می شود

تدارک-ویژه-صدا-و-سیمای-مرکز-زنجان-در-هفته-دولت-مستند-فاخر-«دستاورد»-و-«بر-مدار-شتاب»-از-شبکه-اشراق-پخش-می-شود

مدیرکل صدا و سیمای استان زنجان از برنامه ریزی گسترده رسانه استانی برای هفته دولت خبر داد و گفت:خدمات نظام جمهوری اسلامی در این هفته ارائه می شود.

به گزارش موج رسا; لطیفی در جمع خبرنگاران با اشاره رسالت صدا و سیما در انعکاس خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ،اظهار داشت: همزمان با هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر، صدا و سیمای مرکز زنجان برنامه ریزی ویژه ای را در حوزه های سیما، صدا و خبر انجام داده است.

وی افزود: این برنامه ها با محوریت معرفی خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در هفته دولت از بخش های خبری و برنامه های مختلف شبکه اشراق و صدای مرکز زنجان به روی آنتن خواهد رفت.

مدیرکل صدا و سیمای استان در ادامه به برنامه های معاونت سیما در این خصوص اشاره کرده و اظهار داشت: معاونت سیما برنامه صبحگاهی سلام زنجان را به صورت ویژه به هفته دولت اختصاص داده و در5 برنامه زنده و با حضور فرمانداران شهرستان ها به بیان خدمات نظام در شهرهای استان پرداخت خواهد کرد.

وی افزود: این برنامه هر روز از ساعت 8 تا 9 صبح پخش خواهد شد . علاوه بر این ویژه برنامه «نگاه روشن» در این هفته میزبان استاندار زنجان خواهد بود تا مردم استان در جریان کارها و خدمات صورت گرفته در استان قرار گیرند . مدت زمان این برنامه 60 دقیقه خواهد بود .

این مسئول افزود: شبکه استانی سیما همچنین برنامه "بیزیم اللر" را به صورت ویژه متناسب با هفته دولت به روی آنتن خواهد برد،این برنامه در 6 برنامه 35 دقیقه ای سعی خواهد کرد توسعه و پیشرفت روستاهای استان و میزان خدمات رسانی به هم استانی های را به نمایش بگذارد .

مدیرکل صدا و سیمای استان زنجان بیان داشت: علاوه بر این، دو مستند فاخر با عناوین «دستاورد» و «بر مدار شتاب» با موضوعات مهمترین دستاوردها و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی پس از انقلاب و مهمترین پیشرفتهای علمی و توسعه مراکز علمی و دانشگاهی در سطح پس از پیروزی انقلاب، در شبکه اشراق تولید و آماده شده و در هفته دولت پخش خواهد شد .

لطیفی افزود: ضمن اینکه سایر برنامه های روتین سیما از جمله گجه لر،آلاچیق ، جوان و.... همراه با برنامه های تامینی پخش سیما نیز هر کدام به فراخور موضوع برنامه به هفته دولت پرداخت خواهند کرد .

وی سپس به برنامه ریزی رادیوی استانی برای این مناسبت مهم پرداخته و گفت: شبکه استانی صدای مرکز زنجان هم 7 برنامه زنده رادیویی با عنوان «دستاورد» را برای این هفته تدارک دیده و استاندار ، معاونین استانداری و مدیران کل ادارات خدمات رسان میهمان این برنامه خواهند بود .

این مسئول بیان داشت: فرمانداران شهرستانها نیز قرار است در برنامه سلام زنجان رادیو که به صورت ویژه به این هفته اختصاص داده شده است حاضر شده و به بیان عملکرد نظام در حوزه های خود بپردازند. این ویژه برنامه هر روز از ساعت 7 تا 8 صبح به صورت زنده پخش خواهد شد .

وی سپس به دیگر ویژه برنامه رادیو اشاره داشته و عنوان کرد : برنامه "کندیمیز" نیز در این هفته در قالب 7 برنامه 45 دقیقه ای به برخی روستاهای استان رفته و دستاوردهای نظام را در روستاهای استان بیان خواهد کرد .

مدیرکل صدا و سیمای استان زنجان ادامه داد: دیگر برنامه های روتین شبکه استانی صدا مانند جوان، بیزیم ایوان، آخشاملار،یاشاییش و ..... نیز در کنار سایر برنامه های رادیو به هفته دولت پرداخت می کنند .

رئیس رسانه استانی در پایان از عزم جدی معاونت خبر مبنی بر پوشش اخبار افتتاح و تولید گزارشهای مختلف خبر داد و افزود :

لطیفی بیان داشت:معاونت اطلاعات و اخبار مرکز نیز در کنار سایر معاونت های تولیدی تمامی اخبار مربوط به افتتاح های صورت گرفته در اقصی نقاط استان را در دستور کار قرار داده و در کنار تولید بسته ها و گزارشهای فاخر خبری در ایجاد روحیه نشاط ، امیدافزایی و خودباوری در سطح جامعه نقش آفرینی خواهد کرد .

وی افزود: گفتگوی ویژه خبری با حضور معاونین استانداری و برخی مدیران دستگاههای اجرایی استان، بسته های خبری افتتاحیه ها و کلنگ زنی ها، بسته خبری فرهنگرویدادهای شهرستان ها، حضور فرمانداران شهرستانها در بخش های زنده خبر ساعت 23 ، تولید 6 برنامه مستند خبری در خصوص دستاوردهای نظام در حوزه های مختلف عمرانی و خدماتی از جمله برنامه های حوزه خبر برای هفته دولت است.//ن

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۱
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۵
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۴
  • غروب آفتاب : ۱۷:۵۳
  • اذان مغرب : ۱۸:۱۱
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۲